Friday, August 20, 2010

Hari Keduabelas

Pagi tadi sahur makan nasi + ayam sambal + nugget.Minuman pulak air sarsi.

Bahagia betul aku bile bos takde.Die ade keje kit.Selasa baru balik.Sampai opis je,aku terus siapkan iklan untuk majalah I Luv Islam.Lame gak aku ambik masa nak siapkan artwork tu.Semalam Pn Lily dari Karangkraf bagitau yang saiz iklan salah.Dia tersilap info.Tu yang aku kene buat lain.Tapi takpe,aku suke dengan Pn Lily.Tiap perkataan yang keluar mulut die,buatkan aku senang mendengarnye(rase cam die tengah nyanyi).Even aku kene betulkan iklan tu,lansung tak de rase bengang..

Yesss!!!!hari ni aku berjaya siapkan kerja aku.Aku mencapai matlamat aku.Padahal belambak lagi tak siap.Hahahahaha....



Oleh sebab terlalu focus dalam buat kerja,aku lansung tak sedar yang cepat betul masa hari ni.Apabila tepat pada waktunye,apalagi,mari kita balik!!!!!!

Hari ni aku singgah bazar kat astaka.Aku beli cucur udang(rojak) + cendawan goreng. Mak aku masak sedap hari ni.Nasi + meehun tomyam + udang masak lemak rebung + siakap 3 rasa. Abah pulak beli asam pedas pari.Air pulak air kelapa + laicikang.Aku makan cucur udang + ikan(meratah jek).Time aku makan cucur udang,ade sesuatu yang mengganggu lidah aku.Pelik tol rase cucur tu.Makcik tu tipu aku.Next time tak mau beli lagi kat dia.

Arrghhh!!!Esok aku keje.Hidup perlu diteruskan...

No comments:

Post a Comment