Wednesday, August 18, 2010

Hari Kesepuluh










Hari ni sahur makan ayam kari + telur goreng + nasi.Air plak air sarsi + ais.
Pas sahur aku terus tido.

Aku pergi keje awal hari nie.Nak jadi pekerja contoh la konon.kuikui....Bosan la.Hari-hari wat keje yang same.Berbulu je aku rasa.Aku sampai bawak balik keje aku.Konon-konon nak siapkan.Tapi serius aku malas gile.Biar la die terperuk dalam beg aku.Kalau ade mood,jap lagi aku buat la.

Abaikan pasal keje.Lepas balik kerje,aku pergi shopping juadah berbuka puasa.Walaupun cuaca panas gile,tapi aku kuatkan semangat aku untuk pergi bazar.Aku beli nasi kerabu + cendol.Mak aku masak megi goreng + nasi +ayam sambal + ikan goreng + kerabu mangga + sup sayur.Air pulak air kelapa + teh bunga + teh

Ketika aku tengah menulis nie,aku tengah ym denga arsyad.(suke....hehehehe)

No comments:

Post a Comment