Sunday, August 15, 2010

Hari Ketujuh

Pagi tadi aku tak sahur. Hari ni hari rehat sedunia.Aku macam nak demam.Tanda-tanda dah muncul.Antaranya sakit tekak dan pening.Kalau aku dah sakit tekak,konfem akan demam.Ala,bencinya...Tak suke la.Aku banyak tido hari ni.

Hari ni aku tak pergi bazar.Malas la sebab aku cam tak berapa sihat la.Tadi terjaga dari tido je,aku terus text dia.Rupa-rupanya die pon tido.Patut la petang tadi time message,tetibe senyap.Aku pon tertido sebab tunggu die lame sangat.

Hari ni mak aku masak udang sambal petai + nasi + samosa + kentang goreng + ikan goreng.Air plak air kelapa + sirap bandung + tebu. Bapak aku plak beli murtabak+ meehun + keow teow goreng. Aku makan murtabak + kentang goreng + samosa + udang. Tekak pedih,so aku main cubit-cubit je makanan tu.Udang aku ingat nak meratah,tapi dapat meratah seekor je.

Satu kenikmatan yang dipinjamkan oleh Allah kepada aku telah ditarik.Aku pun tak tak berapa lama kenikmatan untuk makan ditarik..Semua tu kuasa Allah.

Di kala ini aku tengah dengar lagu Justin Bieber-Enie Minie.Sedap gak bile dengar banyak kali.Aku da mule selsema.

Mane die nie,Dari tadi aku tunggu die.Tak muncul-muncul pon name die kat skrin henfon aku.(Padahal bukan henfon aku,aku pakai henfon die.hehehehe)


No comments:

Post a Comment