Wednesday, August 25, 2010

Hari Keenambelas

Aku tak sahur pagi tadi.Oleh sebab teralu keletihan,aku tido sampai tak sedar diri.Pergi keje pon lambat.Lambat 20 minit.

Sampai je opis,aku terus buat artwork untuk iklan muslimah.Lame gak la aku ambik masa siapkan kerja aku tu.Dalam tengah hari aku dah siapka benda ala tu.Tak sampai ½ jam, diorang kol, aku tanye artwork dah siap ke?Nasib baik aku dah siapkan.Then aku terus antar iklan tu kat person yang in charge. Dalam kol 3.00pm Dr kol.Dia tanye camne kerja aku,dah siap ke belum?Of course la aku akan bagi jawapan yang positif.’Dalam poses’,itulah jawapan yang aku sentiasa bagi.Tak tau la bile siapnya.

Aku tak pergi bazar.Tak larat.Untuk juadah berbuka, mak masak nasi + daging masak kicap + kari ikan. Air kelapa + soya + air kedondong. Untuk kuih,mak beli karipap + cucur badak.

Lepas berbuka,aku dengan tekun siapkan kerja aku.Aku pegang pon henfon aku.Lagipon tak de kedit.RM 0.00…Nanti la topup.

No comments:

Post a Comment