Sunday, August 22, 2010

Hari Ketigabelas

Sahur aku makan nasi + kari daging + nugget. Air pulak nescafe ais.

Dalam kemalasan jek nak pergi kerja.Aku dengan selamber jek gi kerja pakai jeans dengan t-shirt.Ala bos takde.Rilek la.Aku pergi keje awal hari ni.Maka kadar kelajuan yang digunakan pun adalah sangan slow.Dalam 60 km/j je.Sampai je di perkarangan ofis,terkezut beruk aku.Aku nampak mercedez bos AGJ 818 terpacak depan opis!!!!Wah cepatnye Dr balik!!Dia cakap nak balik ari selasa.Nasib baik aku dah stand by cardigan dalam beg doremon aku.Selamat la sikit.

Tepat kol 1,aku pun bergegas balik.Rase cam malas nak balik awal.Kak As ajak aku gi kedai optik.Dia nak betulkan spek mata die.Aku pon nak survey spek.Dah lame kot spek mata aku tu.Thanx to Salwa Badri sebab spek mata yang aku pakai sekarang,die yang pilihkan.Dah lebih 5 taun aku pakai spek mata tu.Cermin je yang bersilih ganti.Bingkai masih sama seperti dahulu.Contect lense kat kedai tu mahal gile.Aku nak beli contact lense nak pakai time raya.Tunggu aku pow duit abah.Hehehehe..

Lepas pergi kedai optik,aku pon berjalan-jalan nak usha-usha barang.Padahal dalam purse aku ade la dalam 5 hengget jek.hikhik..Selepas jenuh berjalan,aku dapat ape yang aku nak.PUZZLE!!




new one..


Lame betul mase berjalan hari ni.Bile dah takde keje,aku pon siapkan tugasan yang diberikan oleh bos aku.Pening gak nak wat...









Berbuka hari ni mak aku masak nasi + meehun + ikan goreng.Pencuci mulut pulak agar-agar santan.Air kelapa + laicikang.Hari ni tme berbuka abah tak join kitorang.Abah berbuka kat kampung.

Tepat kol 8.oopm,aku keluar.Aku gi Giant.Tak beli pape pon.Saje cuci mate.Dah lame mate aku tak dibersihkan.Hehehehe..8.45pm,rase cam nakmakan McD.Aku pun bergegas ke McD sebab aku tak nak terlepas Mc Value Berbuka Puasa.Nasib baik sempat,lagi 5 minit nak kol 9.00pm.Aku beli Mc Chicken + Mc Flurry Oreo.

Balik rumah terus lepak tengok TV.Aku tak tido sebab aku ditemani seseorang.Thanx sayang :)




No comments:

Post a Comment