Saturday, August 7, 2010

Hari Pertama

Hari ni aku down gile. Pedih rasanya. Aku tak boleh terima semua ni. Aku tak sangka yang dia tak pernah sayangkan aku selama ini. Tapi salah aku juga. Salah dalam berbicara. Walaupun berjuta ali aku meminta maaf dari dia, dia langsung tak hiraukan aku. Apa yang perlu aku buat?? Adakah aku pun perlu lupakan dia?? Susah untuk aku lupakan semua kenangan aku dengan dia. Ke aku sorang yang sedih dan dia sangat seronok??

Aku dah buat yang terbaik untuk dia. Tapi aku tak dihargai....

Fikiran aku bercelaru. Setelah 6 bulan aku meninggalkan tabiat buruk aku, dan semalam aku telah kembali kepada kehidupan aku yang lama. Ini adalah jalan yang terbaik kot. Aku terpaksa. Entahla. Mungkin aku tak layak untuk dia. Aku tak seperti apa yang dia inginkan. Aku juga tak sempurna. Aku tahu egonya sangat tinggi. Kalau la aku dapat undurkan masa untuk beberapa jam lagi.....

No comments:

Post a Comment