Monday, August 23, 2010

Hari Keempatbelas



Pagi tadi aku makan
nasi + kari daging + nugget.Pembasah anak tekak nescafe ais..

Oleh sebab aku tak tido,maka hari ni aku tido sehari suntuk.Tambahan pulak hujan.memang sedap la tido kan.Pukul 4.00 petang tadi baru bangun.Ya Allah,,teruknye aku.

Bangun tido je terus tengok fon.Aish,,diam je.Aku rase die tak de kedit.Aku pon tak de kedit gak.Then aku on9,terus bukak fb.Aku tengok die on9.Memang betul la anggapan aku yang die tak de kedit.Tak pe la,kite ym je la.

Aku tak pergi bazar pon.Malas nak kuar.Hari ni mak masak simple jek. Nasi + pejeri nenas + ikan cencaru sambal.Air pulak air kelapa + teh.Fami beli ayamas(salah satu lauk untuk hari ini).Mak dengan zati pergi window shopping kat bazar.Antara juadah yang dibeli roti bom + begedil + karipap + murtabak.Air pulak air laicikang.

Pukul 9.30 pm,aku dengan mak pergi antar zati balik campus.Sebelum balik campus.beria-ia dia buat biskut batik.Nak bagi kawan-kawan dia makan.Sedap sangat la tu.Aku buat lagi sedap hingga menjilat jari.Lepas antar dia,kitorang singgah umah makcik aku.Mak pergi antar acar buah kat mak lang.

Dalam kete ngantuknye tak boleh nak cakap la.Nak hilangkan ngantuk,aku msg la sorang jejaka tu.Tapi die tak reply.Ni mesti kes dah tido nie,tak pun die pening kepala.Petang tadi dia ade ngadu cakap pening.Risau betul aku.Tapi tadi dia cakap dah makan panadol.Konfem-konfem die dah tido.

Now aku tengah siapkan tugasan aku.Bila la semua ini akan berakhir.Tapi mata cam dah ngantuk nie.


No comments:

Post a Comment