Thursday, August 26, 2010

Hari Ketujuhbelas

Aku tak bangun sahur lagi.Malas sangat.

Aku mulakan gerak langkah pagi ni dengan kadar yang malas dam lembab cam siput.Hari ni banyak sembang jek.Bile sembang,keje pon banyak tak siap.Lepas tu kelam kabut la kan..

Hari ni mak aku masak nasi + cencaru sambal + lemak nenas ikan masin.Air kelapa + soya + teh panas. Pastu aku nampak sesuatu yang pelik.Laksam.Aku tak penah pon makan laksam.Antara juadah yang dibeli karipap + pecal + kuih koci + tau fu fa.

Apsal ngantuk sangat ni??Aku gagahkan diri juga wat sikit keje aku.At least keje tu berjalan kan,even sikit.Dalam kol 11.55 pm,abah dengan mak ajak aku pergi uptown.Malas la.Ngantuk gile.Dalam main sms dengan kekasih aku(die ngaku ke aku kekasih dia ke?),aku boleh tertido.Sori sangat-sangat sebab tak dapat lagi menampung mata ini.

No comments:

Post a Comment