Thursday, August 12, 2010

Hari Keempat







aku perlu mentranslate kan buku ini kapada bahasa Melayu..
dush..dush...





Tulisan dalan buku ini yang sebesar "gajah"



Sahur pagi tadi makan ikan bilis goreng + sambal telur semalam.Pagi tadi lepas bangun sahur, aku terima panggilan yang dah lama aku tunggu

Arsyad :
Ayu,on YM

Aku :
Ok(tanpa banyak bunyi)

Die cam tau-tau je aku tak tido ag. Selalu pas sahur,konfem aku tido balik.Then aku pon on YM.Excited gile kot!!!After aku on YM, die wat videoa call. Tak sampai minit, die tutup video call,then die wat voice call. Walaupun suara die tak berapa clear, aku cuba untuk amati suara die dan cuba faham apa yang hendak disampaikan. Dalam 10 minit lepas tu, aku dengar die cakap ngan orang lain. Aku tanye nape,then tanpa menjawab soalan aku,die off voice kol...then die text aku.

Arsyad: ssshhhssshhhssssssshhhhhhhh

Aku : Nape??

Arsyad :
Takot kantoi!!!

Tersentap di situ,tapi aku mendiamkan je diri aku.Then aku tido sebab jap ag nak pergi keje.


Aku masuk opis kol 9.00 am. Perut aku sebu.minum banyak air kot.Dalam kol 11 lebih, OSK kol aku.


Daniel :
Bla..Bla..are u free to come for interview tomorrow??

Ayu : Yes.

Daniel :
Tomorrow afternoon.

Ayu : ok..

Dalam tengah wat keje, aku terfikir either nak pergi ke tak???Malas nak fikir.

Juadah berbuka untuk hari ni yang mak aku masak nasi + ayam sambal + kacang panjang goreng telur + nangka masak lemak + popia goreng + buah tembikai (pencuci mulu). Untuk air plak air kelapa + tebu + sirap bandung. Macam biasa la,aku beli murtabak + mee rebus. Tapi perut aku dapat masuk mee rebus jek...


Time-time camni aku duk menunggu si dia. Tapi senyap je. Die semakin diam. Entah lah...

No comments:

Post a Comment