Saturday, August 14, 2010

Hari Kelima




Sahur makan
sambal ayam semalam + nasi + nescafe ais.

Aku lambat pergi keje.Aku tak sedar diri.Kol 9 baru bangun.Tapi aku bleh wat selamber je.Bleh lagi terhegeh-hegeh siap.hehehhehe..Sampai opis aku cakap kete rosak.wakakaka.Agak-agak la aku ni pon,kete baru pon bleh rosak ke?Ah abaikan.Yang penting aku datang gak keje.

Dalam tengahari aku ade interview kat OSK Banking Investment. Aku boleh plak tak jumpe tempat tu kan!!!!aku pon kol Mr Daniel..

Aku :Mr Daniel,i didn't find the place!!!!

MR Daniel : It is beside The Guardian.

Aku : Guardian??? Is it beside the Karaoke?

Mr Daniel: Yes..Aiyo..Karaoke u know but Guardian u don't know???Hahahaha..

Ayu : hahahahahah....(just laughing)

Dalam sejam gak la aku diinterview.Diorang offer kat aku assistant remizer.Gaji takberapa masyuk tapi tempat masyuk..Aku tengah memikirkannya.....

Petang ni ujan lebat.Tapi aku nak gak pergi bazar mancari juadah dan pergi perabihkan duit aku.Hari ni aku beli murtabak + air cendol. Aku target setiap hari aku akan beli juadah di kedai yang berlainan.aku nak rase makanan kat sume kedai..hehehehe

Hari ni mak aku masak mee bandung + nasi + ayam masak paprik + kuih tepung bungkus. Air plak cam biasa la air kelapa + soya + teh kosong.

Malam nie tinggal aku,zati ngan fami. Mak bapak aku pergi semayang terawih.Hafiz tuisyen,adi merayau kot.Aku pon tak pasti.

Aku plak cam biasa,kol die.Tapi tak dapat.Aku pon tunggu.Last-last die text aku (Jgn kol2).Menusuk jiwa kalbu ayat die.Macam sasterawan negara.Buat aku terharu.Aku pon off henpon.Entah aku pon tak sedar bile aku bleh tertido.



No comments:

Post a Comment