Monday, May 28, 2012

Hobi :)


Semuanya bermula sejak aku keje kat tempat baru.Aku pun tak tahu macam mane boleh timbul minat nie.Nak tahu tak ape hobi baru aku untuk tahun ni?

Taraa!!!!




Yes,untuk tahun ni,hobi aku adalah mengumpul setem.Walaupun tak banyak,tapi aku berjaya mempunyai sebuah buku setem.Aku tak de la terlalu taksub nak mencari setem.Kalau ade yang menarik dan aku masih belum ade setem yang dimaksudkan,aku akan simpan setem tu.Best sebenarnye bile dapat kumpul setem nie.

Ini koleksi setem dari luar Malaysia.Memang unik and colourful.Kalau la Malaysia ade setem yang macam ni,mensti best.Maka akan ramai la orang yang lebih menyayangi setem-setem ni.Nak buang pun akan rase tak sampai hati.


















Yang ni pulak antara feveret setem aku yang dari Malaysia.









Baru aku tahu kepuasan mengumpul setem.Seronok sebab dapat tengok macam-macam rupa bentuk setem nie.Now baru aku sedar tentang perasaan pengumpul-pengumpul setem sebab aku salah seorang dari mereka.





No comments:

Post a Comment