Saturday, May 19, 2012

Suatu Ketika



Aku pon tak sangka aku akan jadi seperti sekarang.You never knows what will happen in the future.Ewah,speaking la pulak kan.

In term of ambition,poyo jek dulu.Berangan nak jadi doktor la,engineer la,macam-macam.Siap tulis kat pintu loker,cite-cite aku.Sumpah memang poyo gile.Siap ade hati nak pergi belajar oversea.Tapi belajar malas.Memang aku malas pon.Time prep,tido.Kerja sekolah,tiru kawan.

Subjek paling dibenci semua subjek sains.Paling benci add math.Selalu dapat ranking second last dalam sekolah.Bukan dalam kelas,tapi dalam SEKOLAH.Kalau dah ade yang paling pandai,mesti ade yang paling teruk.And the person is ME.


Past is past.Tapi experience tu penting.Never repeat it.Sekarang aku dah ade my own life.Ewah-ewah,berfalsafah la pulak kan.






Dulu aku seorang body builder.Hahahaha..Ni gambar 6 tahun yang lalu.Comel kan?Tapi sekarang aku triple comel.Sape lagi nak puji diri aku kalau bukan diri sendiri kan.

Whatever it is,im happy with my life!!!







No comments:

Post a Comment