Saturday, May 19, 2012

Chicken Foldover



Legend betol makanan nie.Last aku makan adalah beef foldover.Aku pon dah tak ingat bile last die keluar.Tapi hari tu aku dah ternampak iklan kuar kat FB,terus mengidam nak makan.Aku tahankan je nafsu makan aku.Akhirnye ku tewas.Dengan selamber aku rekemen makanan ni kat someone special,dengan niat nak suruh die belanje.

Aku      :Ayu macam teringin nak makan chicken foldover
Die       :Beli la.
Aku      :Tapi ayu nak orang belanje.Taknak beli gune duit sendiri.
Die       :Jomla la beli.
Aku      :Kite drive thru je la.Pastu beli satu dah la.Membazir jek.
             (die tak suke makan makanan yang merepek)







Ini bukan kesan gigitan.Tapi kesan cubit.Aku cubit sikit bagi die rase.Dan selebihnye aku yang makan.Aku ni memang tamak.Hahaha.Jahat kan.Aku bagi die makan fries je.It's better than nothing.



Roti arab yang disediaan memang lembut,beserta sos bawang putih yang menyelerakan (ala-ala iklan dalam tv).Satu memang tak cukup.Macam nak lagi je.(behave yourself ok)




Aku tambah sedikit sos (3 paket sos aku taruk dalam makanan ni sebab tak pedas).Sebab tu daging ayam ni kemerah-merahan.

Aku pon tak tau McD buat promotion untuk foldover ni sampai bile.At last dapat jugak aku merase foldover.Thank u so much...






No comments:

Post a Comment