Saturday, June 2, 2012

Bad Luck


Aktiviti malam ni adalah keluar makan dengan member aku.Lokasi kejadian adalah di Marina Island.



the view is really nice.

Ok,sambung balik cerite..Kitorang lepak kat warung sambil makan-makan.Ayat kasar adalah melantak.Member aku makan sikit jek.Aku yang order makan sampai 2 kali.Aku peduli hape kan,aku yang bayar.


Bile perut dah kenyang,mata mula sedikit mengantuk.Aku dan member pun angkat kaki.Aku sedikit terpeleot,time tu dah ade sedikit instinct (betul ke ejaan aku ni?) bahawa kasut aku macam nak putus.Ye,akhirnye memang putus!!!Ni yang aku stress ni,then member aku jadi mangsa keadaan.Aku suruh die pergi bayar kat kaunter.Nasib baik ade die,kalau tak malu besar aku.Kasut ni pon,time-time ni la die nak buat perangai.Memang stress!!!!Anyway,thanks wani for helping me pay the bill..











No comments:

Post a Comment