Thursday, May 17, 2012

What??



Semua orang kecoh cakap semalam kat Manjung angin kuat gile.Aku tak sedar pon.Walaupon angin kuat,tapi hujan yang turun tak de la lebat.

Pagi tadi sampai ofis terkejut beruk aku dibuatnye.Pintu office pecah!! Kuat gile angin semalam.Bayangkan la cermin kace setebal tu boleh pecah berderai.Macam lepas kene tembak dengan machine gun jek.Semua orang tak percaya je yang cermin tu boleh pecah akibat tiupan angin.




Time aku sampai aku tengok uncle housekeeping dah sapu serpihan cermin tu.Seram kan sape yang berada di tempat kejadian ni malam tadi.Tak tau la bile cermin ni boleh diganti.Konfem ambik mase yang sangat lame.

Ni antara komen2 kawan aku kat FB

"ni mcm org baling batu je kat opis akak ni...kan akak kan..? saya rasa laa."

" mcm x logic je angin. ni angin org ni john"

" tgk pn tau kak jo, kalo angin msti crmin bderai ke dlm,tp ni plak bderai ke luar..sure prbuatan org.."

"Mengikut siasatan CSI tak bertauliah & ramalan kaji cuaca, mlm td mmg ribut kuat. Signboard ke Lumut Port yg tinggi kt simpang trafik light tu pn kemek2 dek penangan angin. (gamabr akan diupload) Oleh itu, xmustahil pintu ni berderai dihentam angin. Pintu ni hanya boleh di"pull" keluar, tak blh di"push", Cik @aizu fauzana & @fauzi pn tahu kn??? So secara CSInya, serpihan kaca xkn jauh ke dlm hingga ke kaki tangga. (dgn balingan batu) kecuali ia dihentam kuat oleh angin... Lgpn, klu org nk dajal, knp perlu buka pintu ke luar? Baling je la masa pintu tutup, ye dak? (berdasarkn serpihan yg lbh byk dibahgian luar) Kalau korg la nk baling batu buat dajal kt rumah org, pintu buka ke tutup? Sekian laporan dr CSI tak bertauliah.... ;P *peace*"


Macam-macam komen member aku.Staff kat sini pon tak percaya angin yang buat>Percaya la akan kekuasaan Allah.Macam-macam boleh jadi di luar pemikiran dan akal manusia.  






No comments:

Post a Comment