Thursday, May 17, 2012

Google Chrome?



Im not sure why my lappy so slow just like siput.This factor yang buat aku marah and rase malas nak online.Dengan bestnye aku delete symbol googlr chrome yang tersembul kat skrin laptop ni.Hamik kau.Puas hati aku.Tapi alamak,makin lembab la.Ape masalah?Aku buat andaian sendiri la kan.Aku bukan pandai sangat dalam bab-bab komputer nie.Aku just try and error je la kan.Kalau jahanam pon,laptop aku jugak,bukan orang lain punye.

Then aku pon download balik google chrome yang aku dah delete tadi.Yes berjaya,tapi macam biase la kene tunggu die download dulu.Memang lambab.Arghhhh..But at the same time,aku memang ngantuk gile.Bile bantal peluk di celahan kaki (ayat sopan),aku rase macam duduk atas flite nak pegi Paris.Best tak??

Beberape jam kemudian.....

Ala,dah pukul 1.45 pagi.Malasnye nak tutup laptop...Then aku terus bangun,and pergi dapur.Aku nampak nie,,jeng jeng jeng...



Ni die oblong Manjung.Sedap nie.Tapi kalau makan banyak,memang muak.Beli 1,share 2 atau 3 orang.Baru sedap makan berebut nie.

Tak boleh makan banyak sebab esok aku dengan officemate nak pergi makan kat Shabu-Shabu..Bayar sikit,tapi boleh makan sampai nak muntah.Hai perut,be ready for tomorrow ok :)







No comments:

Post a Comment