Thursday, May 17, 2012

Shabu-Shabu


Hari ni aku dengan officemate ade projek besar.Projeknye adalah pergi makan kat Shabu2.Bayar RM 15,then u can eat whatever u want.Dengan syarat,semua yang korang makan mesti habis.Kalau tak,kene bayar untuk setiap gram yang tak dimakan.

Tugas pertama adalah makan steamboat.Macam-macam ade.Sampai pening dibuatnye.Aku ambik sikit jek.aku just ambik yag aku rase nak makan.After that,pick up the fruits.If im not mistaken,there is nenas,apple hijau,tembikai,jambu and orange.Aku ambik apple hijau.

Dengan tamakmye,aku ambik lagi makanan untuk kunyah2 seperti kek,ayam goreng,nugget, megi goreng and mee goreng.Mee goreng die memang sedap.rase macam mee goreng mamak.Aku terpaksa makan isi yang ade dalam kuah steamboat tu sampai habis.Aku nak elakkan pembaziran.

Aku dah surrender.Aku kemas pinggan yang bersepah atas meja.Nampak kemas sikit.Tetibe mate terpandang ais krim.Yummy..Aku ambik 1 scop aiskrim coklat + vanilla.Aiskrim vanilla memang sedap.Lupe pulak pasal air.Kat sane ade sediakan air teh o ais,sirap,anggur dan air masak jek.So aku telah pilih air sirap.Second round aku ambik air teh o ais.



 Picture eksited sebelom nak makan


Muke gembira

Lepas semua orang kekenyangan,apelagi,kitorang pob balik la.Sekarang aku memang tengah mengantuk dan kepenatan akibat makan dengan jumlah yang sangat banyak.Tuhan je yang tau betapa mengantuknye aku.



No comments:

Post a Comment