Monday, August 1, 2011

i love him..

Gedik je title belog aku nie.hahahaha..Saje nak menggedik malam-malam bute ni kan.
'Acik baru balik terawih.Acik tak dapat abiskan plak tu.Cume dapat 16 rakaat je'.Tu antara mesej yang dihantar oleh boypren aku.

Alhamdulillah,sekurang-kurangnye die pergi terawih daripada aku ni yang tak sempat pergi terawih.Banyak perubahan ketara yang aku lihat pada diri dia.Die semakin matang kalau nak dibandingkan dengan sebelum nie.Dulu,die tak pernah serius kalau kitorang ade discussion.Sekarang dah serius sikit la.

Aku dah jumpe orang yang boleh protect aku,boleh bimbing aku menuju jalan yang diredhai Allah,boleh bersame aku time aku susah,boleh support aku dari segi emosi dan kewangan (hehehehe).Kesimpulannya,die ade ciri-ciri lelaki idaman aku.Bentuk fizikal die pon mengancam(tak senonoh tol).Yang penting die sayang aku dan aku pon sayang die.

Tak sabar nak berbuke puase dengan die n shopping raye.Ayat poyo je kan.Ade aku kisah?Ni belog aku.Aku punye suke la tulis pasal ape.Sorry kepada sape-sape yang terlibat secara langsung atau tidak langsung.

Sekarang nak tido sebab esok nak bangun sahur n keje.2 kerja dalam satu hari.Aku ni mate duitan,so aku kene buat banyak kerja untuk kaya.My money is my money,but your money is my money to.I love u syg (sile jangan muntah) :]

No comments:

Post a Comment