Sunday, August 7, 2011

Tired!!!

Petang tadi aku pergi bazar dengan officemate aka member aku la.Aku just beli jus mangga abang gaban+karipap pusing+keow teow kerang.

Sampai umah dah pukul 7.15 pm.Lepas membersihkan diri,aku terus tercangok depan juadah untuk berbuka.Hari ni mak aku masak simple je.Ikan keli sambal+kerabu togeh (aku tak suke).

Malam pulak,aku keluar jalan dengan member aku.Saje pergi buang mase dangan buang duit sikit.Mood untuk beli barang masih tersimpan dalam sanubari.Lagi seminggu,baru perasaan tu akan dilepaskan cukup-cukup.

On the way balik tetibe macam teringin nak makan McD.Fuhh,orang memang ramai gile.Tak boleh nak cakap ape,orang memang ramai gile la kan.Apelagi,aku telah merembat GCB+choco top.Dah lame tak melantak choco top.Yummy!!!!(gedik)




Great Chicken Burger





Fries yang masih panas.

Sampai rumah dalam kol 11.30 pm.Layan cite kt tv3 jap.Tak tau ape tajuk.Kawan lelaki aku pulak asyik mesej tanye aku kat ne.Budak ni ade instinct yang kuat kalau sesuatu berkaitan dengan aku.Die boleh tau aku keluar ke,aku tengah buat ape ke kan.I love him so much...

Aktiviti sebelom tido adalah menukar cadar baru dan yang sewaktu dengannya + bersembang dengan kawan lelaki aku melalui walkie talkie yang serba canggih.frekin tired man!!!..(ini adalah ayat poyo).Dan sekarang aku nak berchatting.Daa~



No comments:

Post a Comment