Thursday, August 4, 2011

Puasa 'day 4'


Sahur:

Nasi goreng+telur goreng+nescafe ais

Berbuka:
Mee bandung+kuih+air kelape+tembikai.

Coretan:
Hari ni aku memang tak de mood.Tido tak cukup.Ayat tak boleh blah.Padahal tido banyak sangat.Kat opis tadi,aku termalu sendiri.Orang suruh bawak voucher,aku pegi bawak mineral water.Bunyi seakan-akan sama.Goblok betol la.Berangan banyak sangat.Aish..

Untuk pertama-tama kalinye aku pergi bazar ramadhan belakang Billion.Stat puase hari tu aku nak pergi,tapi mase tak mengizinkan.Aku beli air tembikai dengan kuih.Memang jahat la peniage ni.Ade ke patut air tembikai dicampur dengan sirap.Memang ni la first and last time aku pergi kedai ko wahai makcik.

Dah la time beli kuih pun terkena jugak.Ade ke patut die jual kuih basi.Pulut dah melekat-lekat.Memang jahat la.Ntah2 kuih semalam tak abis,pastu dorang kukus,pastu jual balik.Jahat benor.Tu la salah satu faktor aku malas pergi bazar.Ade sesetengah peniaga jual makanan yang tak serupa makanan.

Moral of the story,just eat the food that have been cooked by your mother because it is the best dish in the world.Thank you.

No comments:

Post a Comment