Wednesday, August 3, 2011

Puasa 'day 3'

"alamak,dah lewat ni.mati aku.ah,lantakla"

Perasaan gelabah aku ditenangkan oleh suasana pagi yang sangat mendamaikan.Tapi,,,tetibe mata aku beralih arah pada maknya yang tengah berbasikal pagi-pagi buta ni.Menatang ape plak kat belakang basikal die tu?Tengok punye tengok,rupe-rupenye die bawak hanjing die bersiar-siar.2 ekor kesemuanya.Tuan hanjing yang baik hati.

Selepas penat seharian membanting pulang,akhirnye telah sampai waktu untuk balik rumah.Yeay!!!

Petang ni ujan renyai.Matahari sedikit sedih hari ni.

On the way balik rase macam nak singgah bazar.Tapi cam malas plak.Ah,next week la singgah bazar.

Juadah hari ni: Udang masak lemak+ayam masak merah+karipap+kopia+air tebu+air kelapa

Tetibe aku dengar jeritan mak dari dalam bilik."kakyu!!urut mak jap".."ok"..Selalu ni keje adik aku,zati.Aku memang tak pandai urut,tapi OGAWA telah memudahkan kerja aku.Hehehehe...

No comments:

Post a Comment