Tuesday, August 9, 2011

Sontong kari??


Sontong kari?erk,,ape tu..Sontong kari adalah sejenis kacang goreng.Tu je,xde maksud yang tersirat atau tersirat.Aku beli kacang ni time teman member aku shopping barang die.Die shopping baju,aku shopping makanan.

On the way balik tadi,aku nampak sebiji motor bersama penunggangnya.Aik,macam kenal je moto tu.Tapi penunggangnye aku tak berape nampak sebab ia berada di site tepi aku.Alamak!!!bapak aku.Takotnye..hahahahha.Setiap kali aku ternampak atau terserempak abah kat jalan,aku akan jadi takot.Secara otomatiknye,aku akan jadi penunggang berhemah.Kalau abah nampak aku buat salah,konfem kat umah aku akan dengar ceramah free (ceramah cam nak ambik lesen).

Ok,hari ni berbuka,menu utama adalah mee sup.No nasik for today.Mak aku nak jadi omputeh plak hari ni.Layanan aje.Esok macam nak makan nasi kukus ayam berempah la.Cam teringin plak..


2 comments: