Sunday, July 31, 2011

"END" of July






nasi lemak kerang+karipap


Berbreakfastkan 'nasi lemak kerang+karipap+sunquick'(makan depan tivi)' sambil tengok the meking of Heri Poter.Dalam kepala dah ade plan nak gi tengok cite ni.

Dengan eksitednye aku pun bukak website panggung wayang(ayat skema).konon-kononye nak tengok time cerite tu dipertontonkan.Klik punya klik,sekali 6.45pm baru dipertontonkan.Ala!!!!!!...Menyampah betol la.Takpe la,save duit aku..

"Sepanjang seminggu ni,aku terpaksa menghabiskan mase emas aku bersama betina yang poyo.Tetibe nak emo plak kan.Ala,satakat pekerja cabuk,ade aku kisah?Kalo dah kampung,kampung gak.Tak payah nak jadi orang key el ok.Cakap plak nak pelat "R"(ala-ala anak pak saleh).Owh loveee,,plis la.Orang yang kurang bergaul memang camtu.Dia ingat die bagus sangat bile die jadi pencacai bangsa cine?ha,kan dah keluar isu perkauman.One thing yang aku tak paham,die boleh menjahanamkan bangsa die sendiri depan bangsa yang bangsat tu kan.Memang aku tak paham.Ni la contoh manusia yang akan jatuhkan bangsa die sendiri.
Pastu tu dah la tak reti nak hormat orang.Orang macam ni patut campak kat kandang babi jek.Ko hidup la dengan binatang najis berat tu.Puas hati aku.Ok stop.Cite pasal die dah abis.Uish,tak pernah aku kutuk orang dalam belog aku ni.Tapi best pulak bile sekali sekala jadi mulut puake ni."

Ok,esok puase.Tak sabarnye.Sebulan tu sekejap je.Pejam celik,pejam celik dah nak puase.Bulan Ramadhan adalah bulan yang mulia.Time ni la kite nak berpuase dari mengumpat,puase mate,telinga dan sebagainya.InsyaAllah,aku akan cube sedaya upaya untuk menunaikan kewajipan aku.

p/s:raye taon ni,aku dapat lagi ke duit?atau aku kene bagi duit raye??


2 comments: