Friday, July 19, 2013

posto posto

assalamualaikum,,,

aku saje je nak share satu benda yang unexpected.happy pon ade.

a few days back aku ade email my full name & address kat sorang blogger yang amat lah hensem di abad ini.ni semua sebab aku nak die pos poskad bagi kat aku.

first thing in my mind was 'konfem aku tak dapat poskad tu'.aku ni memang suka fikir negatif.but at least aku try.

okey,balik keje tadi aku nampak ade sampul surat yang tertulis name aku.aku sangka kad kawen.sape pulak kawan aku yang nak kawen ni.aku pon ambik sampul surat tu,then main campak je atas katil.

tibe-tibe aku terpikir pasal abg eq (blogger yang terhensem di abad ini).apelagi terus lari masuk dalam bilik (over eksited) capai sampul surat.aahhhh (menjerit sorang-sorang macam orang gile).thank you so mucah abang eq sebab sudi bagi poskad tu kat saya.

terus tak boleh tido malam.


No comments:

Post a Comment