Wednesday, July 31, 2013

Cuace oh cuace

Assalamualaikum,

Cuaca hari ni sangat panas dan terik.Rase macam nak pitam.Balik je terus bukak tudung dan melepek atas kerusi malas.Mak pulak suruh aku beli air kelapa.aduish malasnye nak kuar.Selamber je aku cakap malas.Then aku terus meluru masuk dalam bilik.

Dari dapur aku dengar mak jerit suruh aku beli jugak air kelapa.Malas betul.Tapu tak tau kuase super saiya yang mana satu tibe-tibe mendorong aku untuk mandi dan bersiap nak beli air kelapa.Feeling mak ade black magic.Sedar-sedar aku dah beli air kelapa.Dah alang-alang beli air kelape,baik aku beli kuih sikit.

Aku beli mihun sup dengan tepung pelita.Fuh panasnye tahap dewa.Aku terus balik,sampai rumah tukar seluar,pasang ekon,lompat atas katil,tulis blog sikit and now aku nak tido kejap.Im super duper tired.

krohhh...krohh...




Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment