Friday, July 26, 2013

Anak and bapak

Assalamualaikum,,

Hari ni AEON ade buat sale.Aku dah plan nak pergi window shopping dalam pukul 11 pagi.Sementara nak tunggu rambut kering,aku pon bukak la FB.Tengah duk scrol,entah macam mana aku tertarik pada post popia bakar.Then terus pm cakap aku nak beli benda tu.

Akak tu buat COD area manjung dalam pukul 2 ke 3 petang.Ish tertunda program aku.Tak pe la,tunggu sekejap la.

Jam dah pukul 3.30 petang.Akak ni tak jadi nak jumpe aku kot.Then aku gerak nak pergi AEON.Dalam perjalanan akak tu mesej aku cakap die dah otw.Nasib baik aku tak sampai AEON lagi.

Lepas penat shoopping,aku singgah kedai beli air 7 up.Rase teringin pulak.Lepas setengah jam sampai rumah,abah pulak kol aku.Abah suruh aku beli air 7 up.Dengan berlagak aku cakap la aku dah beli.Abah macam sedikit terkujat.See instinct anak dengan bapak.Unplanned pon nak beli air tu.


Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment