Sunday, July 14, 2013

Our Journey: Cameron Highlands

Assalamualaikum,,

cerita ni dah sebulan berlalu.tapi aku still nak bukak balik cerita lama.

aku tak tau member aku yang sorang ni mabuk ke ape.mase kitorang pergi johor,die duk sibuk nak ajak aku pergi jalan tempat lain.uss pon tak masuk lagi,dah sibuk nak pergi tempat lain.hahaha..die tengah mabuk nak berjalan.

at first die nak ajak aku pergi langkawi,tapi atas sebab yang tak dapat nak dielakkan,plan pergi langkawi cancel.ingatkan tak jadi nak pergi berjalan.sekali die ajak aku pergi cameron highlands.aku turutkan jek walaupon dah berjuta kali aku naik cameron.die ni pergi cameron last darjah 4.takpe la,aku pon dengan gembiranya temankan member aku ni.just image after 1 week pergi uss,kitorang pergi cameron.hihihi..emergency vacation.

member aku dah booking hotel.so aku just bayar duit and jadi pemandu pelancong khas untuk die.seronok jalan dengan die ni sebab die jenis tak kisah dan kitorang ni satu kepala dan merangkap soul mate aku.
kitorang tido satu malam je kat cameron.lagi satu malam kitorang tido kat ipoh.kalau ikut plan,nak tido 2 malam.tapi nak jumpe bff punye pasal,kitorang tido kat ipoh 1 malam jek.

Layan dulu picture masa kitorang honeymoon kat Cameron Highlands




















mmmm...dah lame tak jumpe akmar.minah ni pulak busy je mamanjang katanye.die ni doktor kat hospital ipoh.dalam masa yang sama,kitorang jumpe misya.misya pon doktor gak.misya ni pandai curi mase.husband die pilot,but at the same time they have their own quality time to spend with their daughter.sangat salute dengan this couple.

keesokannye kitorang check out,maka berakhirlah percutian kami.akmar plak pagi-pagi buta dah kuar pergi keje.owh lupe plak nak cite,malam tu akmar tido satu malam dengan kitorang.kitorang buat party.so die wajib join.hahaha..kesian die.dah la esoknye kena oncall.ade aku kisah??hahaha

until next trip we will meet up again.just wait.






No comments:

Post a Comment