Tuesday, January 15, 2013

Sharifah Zohra Jabeen


Assalamualaikum,,

Sekarang ni saya rase seperti nak bagi pendapat.Actually saya baru je lepas tengok video yang tengah hot.Orang pun duk sibuk guna trademark 'Listen..Listen..Listen'.Mula-mula saya tak faham.Dan malas nak ambik tahu pon.Hal orang dewasa.Lantak ko la kan.

Selepas saya lihat video tersebut,saya berpendapat bahawa Kak Pah kite tak bersalah sangat pon.Cuma cara die menegur student tersebut je yang tak berape ok.Sepatutnya berlapik sikit.Kalau saya jadi student tu,sumpah malu beb!!Ade betul jugak kata-kata yang dilontarkan Kak Pah.Memang saya setuju.Tapi satu je saya tak berapa berkenan.Jangan la bagi contoh yang bodoh.Cuba bagi contoh yang cerdik sikit dan sesuai.

Yang saya tak paham,kenapa ramai sangat orang duk kutuk Kak Pah.Saya rase ok je.Jangan la dibesar-besarkan benda macam ni.Tak effect ape-ape pon.Kak Pah cube menyampaikan message "please respect others".Student tu pon,kalau nak bercakap agak-agak la.Biar berlapik.Kite memang bebas bersuara.Tapi dunia sekarang ni,kalau ko pandai sangat bercakap pon susah.Sebelum bercakap lebih-lebih,ingat siapa kita.Cuba sedar diri.

Saya memang sokong Kak Pah.Saya suka dengar cara die bercakap.Best betol.Mengalahkan suara Siti Nurhaliza time menyanyi.Hahahaha..Ape saya merepek ni.Ok la,sambung esok ye.Saya nak tido,esok keje.Saya bukan bos,saya hanyalah seorang pekerja yang mendambakan rezeki yang halal.Da~







No comments:

Post a Comment