Sunday, January 6, 2013

Nak lain,dapat lain


Assalamualaikum,,

Dah lama aku pendam perasaan nak beli henpon.Takde sebab kenapa nak beli henpon.Hehehehe..padahal henpon lama ok lagi.Beberapa bulan sebelum ni,aku dah rembat tab sebijik.Alasan sebab malas nak bukak laptop and nak nampak cool,konon-kononnye la kan.

Mase aku beli,harga tab lebih kurang RM 1200+++.Sekarang tak tau la berape harga tab.Seminggu dua pakai memang best,tapi bile dah lame pakai rase boring.Nak usung marata susah sikit sebab besar gedabak.Satu bala pulak aku nak kena bawak beg,dah la aku ni memang pemalas nak bawak beg.Jangan kata beg,nak bawak dompet pon malas.

Semalam rase macam nak beli henpon.Then terus ajak abah pergi beli henpon.Aku dah lame aim samsung ace duos.Sebabnye murah!!! Dalam RM 600++ je.Tambahan boleh masuk 2 sim kad.Tapi biase la,konfem ade kekurangan kan.Masa kat kedai henpon,abah sudah tunjuk henpon lain.Konfem lagi mahal la kan.Abah siap cakap alang-alang beli yang ni,baik beli yang tu.Alamak,dah dalam dilema.Betul jugak cakap abah.Tak pe la,mahal sikit kan.

Akhirnye aku beli je henpon yang abah suruh beli tu.Akhirnye aku tewas.Asalkan ade duit,semua jalan kan.Tapi aku takde la eksited sangat sebab function die semua lebih kurang macam tab.Andorid kan..Maknanye dah tak de benda nak download.Just download yang basic-basic je.

Start semalam,saya merupakan pengguna smartphone!!!!Orang lain dah bertahun gune,tak heran pon.Hahaha..Jakun.







No comments:

Post a Comment