Saturday, January 5, 2013

Last day for last year


Assalamualaikum

Takde yang happening pun on that day.Kitorang just keluar for fun.Makan-makan,ketawa bersama,jalan bersama dan shopping masing-masing.Tak boleh bersama nanti kopak.Hehehe..

Pagi-pagi lagi aku dah serang Jakel.Katanye ade jualan murah.Tapi aku tengok same je,atau aku ni memang tak pandai nak beli kain.Kalau aku nk shopping kain,aku mesti pergi beli dengan mak.Disebabkan aku tak pandai pilih kain,so aku beli satu jenis kain jek.

Lepas penat pilih kain,kitorang makan cendol dulu,,










Kemudian tetibe je rase macam nak pergi Kompleks Kenanga.Sangat eksited sebab semua orang cakap tempat tu best.Kat sana sempat la rembat beberapa jenis pakaian.Ade murah dan ade mahal.So kene survey harga la.



Kompleks kenanga



Keesokan harinya,aku menghabiskan mase duk melepak kat Setia Alam Mall.Lama gak lepak kat sana.Time lunch kitorang makan kat Fullhouse.Sorry to say makanan kat sane memang tak ngam dengan anak tekak aku ni.Makanan tak abis.Aku tak rase rugi sebab at least dah try makanan kat sane.Sumpah tak sedap..Mase makan,masing-masing berpandangan sesama sendiri.Hahaha.. Next time dah tanak makan kat situ lagi. 




























Enjoy this picture..Nampak menyelerakan,tapi rase sangat tak sedap.Rase macam nak muntah balik,especially the soup.





No comments:

Post a Comment