Sunday, June 3, 2012

Puas Hati



Entry lepas aku ade cerita pasal kasut yang cari pasal dengan aku (klik sini)..At last,aku dah dapat kasut baru.Ia adalah sejenis sandal.




Lately ni,aku suke type kasut yang macam ni.Simple dan memudahkan pergerakan aku.Say no to high heel.Hopefully dis time kasut ni akan bertahan lame la hendaknye.

Esok hari Isnin.Bestnye nak pergi kerja.Tapi aku jadi stress bile esok nak mengadap muke lahanat sekor tu.Mamat ni memang suke menyusahkan orang.Satu kilang pulaukan die.Hebatkan orang kat kilang aku.Mamat ni siap pinjam duit kat "along"."Along" siap kol office sebab nak cari die.Sumpah seram.Ah,abaikan la.Aku cerita ni just sebagai peringatan.Time tengah banyak duit,baik beringat.Jangan sampai dah papa kedana baru nak mintak sedekah sana sini.

Jam dah menunjkkan 11.54 pm (jam aku la),its time tu tido.Esok nak kerja.I love my job!!!








No comments:

Post a Comment