Sunday, June 17, 2012

Kemahuan Mengatasi Keperluan



Nak beli jam.Tapi nak yang lawa,sesuai dengan bentuk tangan aku.Itu yang menjadi masalah aku.Jam yang aku nampak semua tak cantik!!Argh,,stress di situ.Semalam aku nampak satu jam yang memang cantik kat GUESS.Mak cakap beli je la.Mungkin next month kot.Its ok kalau mahal dan tahan lama.Tapi aku ni tak pandai jage barang.So camne?Takut gak nanti bercalar balar.Boleh nangis wo!!

Pastu aku nampak sesuatu yang menarik kat Fossil.Ye,purse die mamang lawa.Purse yang aku pakai sekarang ni tak berape nak cantik dah.Nasib baik time aku beli ade sale 50%.Tu yang rembat satu tu.

Sebut pasal sale,aku teringat satu perkara dan ianya menjadi satu pengajaran bagi aku.Next time,aku dah tak nak beli kasut yang ade sale 50%.Memang penipu.Kasut tu dah tak laku,tu yang jual murah.Niat nak buat kasut raya,tapi pelamin anganku musnah!! Baru pakai seminggu,dah tarcabut tapak.Asbestos betul.Cantik lagi condition kasut tu.Pasir pun tak berape nak melekat kat tapak.Geram punye pasal,aku beli kasut yang RM80+++.Puas hati aku.

nota kaki : sila jangan tertipu dengan sale!!!!





No comments:

Post a Comment