Friday, June 22, 2012

Alhamdulillah


Syukur dengan rezeki dan nikmat yang telah dikurniakan oleh Allah.Hari ni merupakan 1 sya'aban 1433.Setelah beberapa minggu tak hujan dan diseliputi oleh debu-debu yang kotor atau bahasa ringkasnye adalah jelebu,akhirnye matahari telah menangis.Akibat tangisan itu,debu-debu kotor itu telah hilang.

Akibat hujan yang memang lebat tu,aku pun bermalas-malasan nak bangun pergi keje.Pagi tu aku baru nak iron baju.Selalunye,malam dah siap iron baju.Aku pon tak tau ape masalah,terus baju kurung aku berlobang akibat iron terlalu panas.Pasrah je la.Pas ni jadi lapik kaki je la baju nie.






baju kurung yang berlobang


Nasib kau la baju.Tetibe teringat essay nasib sehelai baju kurung.Time sekolah aku memang suke buat essay camni.Essay ni khas dicipta untuk individu yang ketandusan ilmu untuk menulis karangan berbentuk fakta.Just like me.                







No comments:

Post a Comment