Thursday, July 7, 2011

susu masam+basi

hafiz: kakyu,aku nak duit?

aku: ko nak beli ape?

Hafiz: aku nak beli air.

aku: belikan aku sekali.aku nak nescafe ais

Hafiz: ok.Aku nak milo ais.

3 jam kemudian adik aku baru balik.Budak ni pegi beli air ke pegi meniage air?Lame betol.Dengan muka tak bersalah cam spender basah,dia bagi air yang aku pesan.Dengan gelojoh+tak bace Bismillah,aku terus minum."apsal pelik je rase air ni?".
Dengan rase tak puas hati,aku rase pulak air milo."manis+masam.ape kebenda milo rase cenggini?"

aku: ko beli air ni kat mane?Pelik je rase air aku ni.cam basi pon ade.

Hafiz: ko ni banyak bunyi la.minum je la.(dengan muke tak bersalah)

Ish,budak ni.Ade yang nak kene silambam aku ni..

p/s:Die sendiri tak lalu minum air milo die.Lain kali buat sendiri.Jangan biarkan diri diselubungi kemalasan..




No comments:

Post a Comment