Monday, July 4, 2011

Pagi Isnin

Sambil main-main henpon yang tak seberapa canggih nie,'Ish,apsal la laptop aku tetibe tak bernyawa plak??'..Jenuh aku repair,tapi tak mahu jugak.Kene hantar kepada yang pakar nie..

Aku duk main henpon lagi sambil layan fesbuk.'Bosan betol fesbuk ni.Kalau hari ahad sume orang komen cakap malas pergi keje la,itu la,ini la.Aku suke je hari Isnin.Kang Allah tarik nikmat tu baru dorang tau camne azabnye.'

Dah pukol berape ni.Apsal la mate aku tak mau tutup ni..

Aku rase aku nak kawen la.Tapi macam mane?Mmmm..Biar la mase yang menentukan.Tak mati pon kalau tak kawen.

Tetibe aku rase takot plak.Semua orang dah tido.Aku je yang tak boleh tido.Nak tido la.Tapi sebelom tu aku kene berangan dulu.Perkara wajib yang aku kene buaat sebelom tido.Nak berangan kawen dengan Bront Palarae boleh tak?!!

No comments:

Post a Comment