Tuesday, March 5, 2013

No words..


Assalamualaikum..

Hari ni aku ambil AL.Dah la nak pergi holiday,tak pasal-pasal kena apply cuti.Ni nak kena safe cuti ni.Beberapa urusan telah diselesaikan.Legi sikit la.Tapi masih serabut.Ya Allah,permudahkan lah urusan aku ni.

Emosi aku sekarang ni macam tak menentu.Rase give up,marah,gusar dan rase nak belasah orang.Dah bercampur baur.Apsal ni?Mungkin risaukan urusan pagi tadi.Baru hak kecik cam ni dah serabut.kalau hal lagi besar esok,ntah macam mane la.Lagi la tak boleh nak pikir kan.

Website MBB ni macam haram la pulak.Dari tadi asyik tak boleh nak bukak je.Aku nak print statement ni.Tadi pergi bank dorang cakap ambik mase 3 hari,pastu kena charge sekeping seringgit.Macam siput sedut la.Takkan tu pon nak charge.Marah pulak aku.

Sumpah rase nak marah semua orang.Kol 2 jap lagi aku nak settlekan urusan aku kat BSN pulak.Tapi ramai orang cakap service kat BSN macam hampeh.Dah macam malas pulak.

Nak makan.Lapar..











No comments:

Post a Comment