Tuesday, March 5, 2013

PMC



Assalamualaikum,,


Huh,selesai jugak urusan hari ni.Aku dah usaha.Sekarang doa je supaya urusan aku dipermudahkan.Di kala petang yang panas ni,aku nak bercerita pasal PMC.

PMC adalah singkatan untuk Pure Marine Collagen.Merata-rata orang tengah sibuk perkatakan tentang hal ini.Aku memang tak berminat sebab macam leceh je nak sediakannyya.Kena masak berjam-jam.Tu memang bukan minat aku.

Tak tahu macam mana sekarang aku merupakan pengguna tegar PMC.Ops,takde la tegar sangat sebab baru makan dan guna selama seminggu.Aku beli yang ready made.Kan senang.Bayar dan terus ngap.PMC yang aku makan ni bau pandan.Mmm..harumnya,sebijik macam bau jelly kelapa.So takde la nak wek balik.

Bile aku makan PMC ni,aku terus telan.Aku pernah try kunyah-kunyah,tapi rase nak termuntah sebab aku terbayang rumpai.Geli betul,hahahaha








macam ni la rupe jellly yang aku makan.



Ade rumpai yang kaler purple.Tapi tak lalu nak makan sebab bau sangat hanyir.Yang kaler purple tu memang berkualiti tinggi tapi tak tahan bau die la.Sumpah busuk.









PMC yang kaler purple



Member aku cakap memang renyah nak sediakan PMC ni.Kena cuci betul-betul.Ala,tapi aku memang pemalas.Jatuh saham.hahahaha..Tapi memang ade kesan la makan PMC ni.Kulit rase best je.Selain makan,aku tempek PMC ni kat muke sebelum tido.Esok pagi baru cuci muke.Bile tempek kat muke,rase best je.Lebih kurang macam pakai mask.Muke akan rase sedikit tegang.

Kepada wanita-wanita di luar sane,aku syorkan pakai la PMC untuk mengekalkan dan mancantikkan kulit anda!!.Murah dan berbaloi.Tak payah nak cucuk-cucuk kolagen.Membazir duit jek.Nanti bile muke aku dah gebu,boleh la aku letak picture before & after.Muaahahaaha










No comments:

Post a Comment