Sunday, March 31, 2013

Rock Ooo

Assalamualaikumm,,

Baru diberi kesempatan tengok filem Mamat Khalid.Aku tengok kat rumah je.Tu pon tetibe nampak dvd Rock Ooo kat atas meja.DVD original ok.Aku pon tak sure mane adik aku rembat.Aku layan cerita ni denganemmak.Emak memang peminat tegar filem Mamat Khalid.Entah ape yang best,aku pon tak tahu.

Cerita ni tak de la kelakar sangat.Biase jek.Aku tak de la ketawa sampai menangis ke.Aku hanya mampu tersenyum.Tang mane yang boleh mencapai kutipan berjuta-juta ringgit tu?Ewah pandai pulak aku kutuk filem orang orang kan.Dah la tengok free,pastu banyak songeh pulak kan (sambil lap hingus).


Ini adalah antara scene yang terdapat dalam filem ni.





Aku tak tau ape motip dorang berendam dalam tasik ni.





Dalam jamming room.




Sumpah geli tengok perot que haidar.Ini boleh dikatakan scene yang kelakar dan geli.



Kepada peminat-peminat filem rock,aku mintak maaf sebab mengata dan mungutuk filem ni.Ape-ape pon filem ni best untuk ditonton seisi keluarga.Tiada unsur ganas dan lucah....








1 comment:

  1. Scene berendam dalam tasik tu tiru cover album Hukum Karma band Wings kononnya

    ReplyDelete