Saturday, March 30, 2013

The Day


Assalamualaikum,,

Ewah-ewah,title tak boleh tahan.Sebenarnye tak ada idea nak tulis tajuk.Hari Jumaat  adalah penghulu segala hari.Hari ni jugaklah seorang cikgu di MRSM Balik Pulau telah menemui Ilahi.Sama-sama kita doakan semoga mama Yati ditempatkan di kalangan orang yang beriman.Aminnn..

Apsal hidung aku ni sangat galak dalam menghasilkan hingus?Yek,geli la.Seriously tak selesa.Rase macam nak tanggalkan je hidung ni.Help mummy,,help!! (Ayat mengada).Hari ni jugak rase macam tak kerja.Macam  mana nak maju kalau hari-hari malas.Dengan selamber je hari ni aku keluar berjimba bersama  rakan se"department".Waktu lunch sepatutnya 1 jam.Tapi kitorang makan sampai 2 jam.Kalau part berjalan,serah kat aku.Aku memang suka.

Tadi sempat jugak kitorang singgah Aeon.Wah,ade sale.Malam ni aku mesti datang (omelan hati kecilku).Ya,akhirnya aku tunaikan omelan hati kecilku.Tadi dapat la beli 2 helai baju yang tak berapa nak mahal.Ok what,daripada tak beli ape kan.Hasil tangkapan yang menggembirakan hari ni adalah aku berjaya memebeli buah delima yang sangat perfect rasenye.Last aku dapat makan buah delima yang perfect macam tu time kat India dulu.Masih terasa kelazatan buah delima India.Yummeh,,







Tapi tadi nasib baik bawak cash sikit jek.Dapat la aku kawal nafsu serakah ni.Tapi bile dah balik rumah,mula timbul rase menyesal sebab sale tu hari ni je.Esok dah kembali normal.It'ok la ayu.Next time kite shopping lagi k.Hidung dah mule tersumbat ni.Arghhhhh.......





No comments:

Post a Comment