Sunday, February 10, 2013

Demam SHN

Assalamualaikum,,










Walaupon semingu dah berlalu,aku still demam drama Setia Hujung Nyawa (SHN).Statement tak bleh blah kan.Actually aku ni bukan la peminat slot Akasia.Slot ni start pukul 7 malam,so memang aku tak ada masa nak bertenggek depan tv.Time tu la nak mandi,nak rehat,nak masak,nak tukar lampin anak.(tipu je ni).Suatu hari,secara kebetulan aku tertengok slot Akasia ni.Mmmm,terus jatuh hati.

Start fron on dat day,aku terus la melepek depan tv semata-mata nak tengok slot ni.Mak pon tak ketinggalan nak join sama.Zain Hakimi?Mamat ni memang hensem dalam SHN.Mula start berangan kan.Ibarat bulan tak kan jatuh ke riba.Aku macam tak pernah tengok mamat ni berlakon kat tv.Aku pon stalk siapakah tuan punya nama Amar Asyraf.Macam biase la aku menggunakan pak cik goole.La,mamat ni ke.Before ni die rambut kerinting.Aku pernah la tengok lakonan die ni.Tu pon boleh tak perasan kan.Contohnye macam carakarama Aku Ingin Terbang.Dah 2x aku tengok cerita ni,tapi masih tak notice mamat ni.Hahahahaha..Before ni die rambut kembang.Muka pon nampak biase je.Tapi since die berlakon dalam SHN,die mula dikenali.

Aku ni boleh dikategorikan dalam kipas susah mati SHN.Hahahaha..Kenape aku keluarkan statement ni??Ok,aku sanggup bangun awal tengok MHI sebab pelakon-pelakon ni akan berada di konti.Tunggu punye tunggu,tak ade!!!!rase nak meroyan.Dah la aku sanggup masuk office lambat semata-mata nak tengok Amar.Please wake up ayu!!!!Then,aku sanggup keluar rehat awal semata-mata nak tengok Wanita Hari Ini.Same jugak kecewa sebab takde!!!!Aku salah tengok date kot.Keesokkannya,aku bangun awal lagi nak tengok MHI.Wahhh,,sangat seronok sebab at last dapat jugak tengok.First time in my life,aku bukak life chat kat tonton sebab nak tengok nelly and Amar..Fuh,memang best...Puas hati.

Sekarang aku rajin layan youtube.Aku duk ulang-ulang scene yang aku suka.Aku dah follow instagram nelly dengan Amar.Gile kan aku ni.Tapi aku rase ade orang yang lebih gile dari.Aku ni kire suam-suam je la.Tapi ni la first time aku sanggup buat kerja gile camni.






No comments:

Post a Comment