Wednesday, June 22, 2011

Pelamin

Entah ape la mimpi tetibe aku tengok gambar pelamin yang best.Bile aku survey gambar pelamin,aku tengok ade banyak gile pelamin yang best-best.

Perlu diingatkan bahawa pelamin ni pon ade trend yang tersendiri.Design pelamin pon sentiase berubah-rubah.Jangan menyesal..

Aku suke pelamin yang simple,but nice.Tak kisah la oarang nak cakap ape pon kan.Yang penting aku bahagia.Sebenarnye sayang kalau ambik pelamin yang mahal-mahal.Pasang sehari,pastu esok diorang dah ambik.Tak kisah kalau ade orang kutuk aku.Aku ni memang tak suke nak habiskan duit untuk servis yang tak kekal lame.Kalau boleh,pelamin kawen aku nanti,aku nak buat sendiri.

Benda-benda macam ni sebenarnye boleh buat sendiri.Kalau ade keinginan pasti berjaya.Yang penting kene usaha,rajin dan pandai bajet.Hasilnye nanti,konfem tip top.Tapi bagi aku,yang penting adalah gambar kahwen tu.Kalau ambik fotographer yang pandai dan kreatif,pelamin tak cantik pon boleh jadi cantik..

Kat sini aku ade nak tunjuk sikit gambar pelamin yang cantik dan simple.




memang cantik giler!!





kaler putih boleh masuk dengan semua kaler





Gune sofa jek.Tapi cantik


2 comments: