Saturday, June 18, 2011

aktiviti malam

1.oo a.m,,

'Ish,mane ni?Takkan dah tido?'
Tanpa buang mase,aku teros kol dia.
'Dah tido ke?'..'Aah.Tertido'..'Ok,gi la tido.Sori kacau'..'Ok'

Awal pulak die tido.Selalu time-time ni,aku yang tido dulu.Aku ape lagi,layan makan Toblerone seketol.Coklat nie dah lame.Mak aku borong kat Langkawi.Tapi boleh makan lagi.




Toblerone yang dah berkurun usianye


Tengah best-best bace Blog orang tetibe fon aku berbunyi dengan ringtone yang dah
outdated - Nokia Tune.Terpacul name si dia di skrin talipon aku.Terkejut.Jam dah pukul 2.oo a.m.

'Hello.Kenape nie?'..'Aik,kenape cam terkejut?'..'Ye la,ingatkan dah tido'..'Tak boleh tido'..
Perbualan aku dengan die berlanjutan selama sejam.Tadi aku kol,suare cam biskut mery lemau.Ni segar la pulak suara die.Macam-macam yang kami bualkan.Tentang mase lalu,masa hadapan,hari esok,dan sebagainya.Macam-macam topik keluar..Tetibe aku terbau megi kari.Ade orang tengah masak megi la.Ni mesti adik aku.Ah,,abaikan la pasal adik aku...

'Jage diri baik-baik.'..'Ok'..'Jangan tido lewat-lewat sangat.'...'ok'..'Jangan asyik main FB jek'..'ok'
Biase la,sebelum mengakhiri perbualan kami,die mesti ucapkan kate-kate indah dan sedikit bebelan..Ya,itulah cinta..(poyo)







No comments:

Post a Comment