Thursday, June 9, 2011

After 1 year


After 1 year!!!
Tu je yang dapat aku ungkapkan.
Banyak betol perubahan pada diri dia.Dia semakin gemok!!
Tu yang aku suke.Hikhik..

'Jom tengok movie nak tak?'
'Acik nak tengok cite ape?'
'Kungfu Panda.Acik tengok macam best je..'
'Kite tengok cerita lain la..'
'Pirate of Caribbean nak?Tapi ayu dah tengok kan?'
'Takpela.Cite tu best...'

Lunch Hour.

Nak makan ape nie?Aku macam nak makan benda berkuah la..
Oleh sebab malas nak pikir,kitorang pergi makan kat Madam Lim's.
Aku makan Nasi Goreng dengan Lime Juice.Acik makan mee goreng dengan ABC.

Lepas makan,kitorang duduk melepak sebab nak hadamkan makanan yang dah dimakan.

Sambil mengeluarkan sesuatu dari beg aku,

'Acik,,hepi belated birthday!!'

Luluh jantung aku bila tengok Acik melemparkan senyuman yang menawan tu.




Muke tension Acik sebab kene temankan aku..



2 comments:

  1. aah die dh gemok skit....wa,thanx tau.ape2 pon memang azab naik ktm nk pg klang.hahahaha

    ReplyDelete