Saturday, October 30, 2010

Terawal



Pagi ni aku bangun awal sebab aku nak hantar mak. Gelap dan sejuk betol. Dengan tak mandi,aku selamber je kuar. Baru keluar dalam 100 meter, aku terserempak dengan abah yang sedang berbasikal. Patut la pagi2 lagi abah dah hilang.Time dalam kete,macam-macam yang mak aku pesan.'kakyu,nanti tutup suis nasik, pastu kalau tengahari hujan, ubah kain yag kat area depan'.Aku dengan muka toya,'Ye'.'Nanti kalau ko tak buat ape,pergi massage badan ko'.'Ye.tengok la dulu.Kalau rajin,kakyu pergi la'.'Dari dok rumah,baik ko pergi'.'Ye'


Flashback...

Aku dah apply cuti untuk hari ni. Aku memang dah prepare barang-barang yang dia perlukan. Aku plan nak pergi jumpe dia. Tapi aku hanya mampu merancang, tuhan yang menentukan
segala-galanya.

Aku dipersalahkan.Dia cakap aku janji cam keling.Aku ni cam keling ke?Tapi rasenya aku lagi cun dari keling-keling di luar sane.hahahahaha.....

Sedih sangat rasanya.Aku pon tak nak jadi cam ni.

Angkara kejadian ini,aku memang tak tidur semalam. Puas aku memikirkan alternatif lain untuk pergi berjumpa dengan die. Cara dan alternatif dah ade,tapi die pulak bersikap dingin dengan aku.Macam mana nak bagitahu ni??? Tak pe la.Diamkan dan pendamkan je la niat aku nak pergi jumpe die tu....T_T

No comments:

Post a Comment