Thursday, October 28, 2010

Nostalgia

Hari ni mendung je. Semendung emosi aku. Tadi pergi rumah tok ketua nak mintak cap mohor dia. Tapi dia pulak ade meeting. Time aku nak jumpa die,dia pulak tak nak jumpa aku. Dalam petang jap ag la bru pergi jumpe tok ketua.

Ni aku nak cite pasal tok ketua. Tok ketua tu muka die bengis gile. First time aku jumpe die, dia tanya soalan yang boleh dikatakan buat aku terkenang kisah silam


Tok Ketua : MRSM Gerik?

Aku : Aah

Tok Ketua : Sekolah rendah kamu sekolah kat mane?

Aku : Kat dalam. Sekolah TLDM 2.

Tok ketua : Kamu ingat lagi cikgu yang ajar kamu?

Aku : (sambil tersipu-sipu dan tersengeh-sengah) tak berapa ingat la. Ingat 2 3 orang je.

Tok Ketua : Cuba sebut mana yang kamu ingat.

Aku : Cikgu Nora,Cikgu Lutfi,mmm…mmmm….

Tok Ketua : Tu je yang kamu ingat?

Aku : Aah. Nama tak inagt. Muka ingat la.

Tok Ketua : Sambil angguk-angguk kepala.

Soalan dia buat aku teringat zaman-zaman aku sekolah rendah. Time sekolah rendah dulu,aku memang jahat. Suke sangat cari gaduh dengan orang,pau budak pastu suke pukul orang. Lagi satu, dulu time sekolah aku memang anti dengan budak k****g. dah la pergi sekolah pakai minyak kelapa penuh 1 kepala. Bau die tak payah nak cakap la kan. What the ….!!!!!!!

Buat masa sekarang,aku terpaksa deactivekan FB aku…..

No comments:

Post a Comment