Sunday, October 31, 2010

Hot Air Ballon

14,15,16 yang lepas, cpompany aku ade buat event kat UTP sempena Convo Fair. Event tu ok la. Memang puas hati. Aku dapat jumpe macam-macam jenis manusia. Dalam lautan manusia tu, aku ade ternampak member aku time sekolah dulu.Tapi aku tak ingat nama die.Then aku pon ignore je la.Buat2 tak kenal kan.Betul ke tak betul tindakan aku?Aku rase tindakan aku totally wrong.

Layanan secretriat pon ok.Tip top.Aku enjoy.Tapi memang penat gile la kan.Tiap2 malam balik kol 12 except 16 hb je aku cabot awal.Dah tak tahan sebab penat sangat.

Mase kat sane aku dapat ticket free naik hot air ballon tu.Hehehehe...Gayat gak.Aku ni memang takot tinggi.Kat sini aku letak sket gambar.Tapi tak clear sangat la...




Aku dalam proses nak panjat turun




Belon tengah nak naik




Baru nak berlepas




Aku excited lebih.Aaauuwwww!!!





Berada di puncak


No comments:

Post a Comment