Friday, October 29, 2010

Fengshui






Semalam nasib aku tak berapa baik.Apsal jadi macam tu ek?Macam-macam la.Semalam jugak,kereta aku mengalami kecederaan yang agak kritikal.Kesian die.Sebagai tuan empunya kereta,secara tak langsung kecederaan tu jugak terpalit dekat aku.

Pastu tu pagi tadi pulak,ade orang cari pasal dengan aku.Memang kene la sejibik dengan aku.Pandai2 je nak menjahanamkan aku.Aku pon boleh pikir la wei.Meh sini aku aku nak bagi sedikit tazkirah di pagi Jumaat"kita sebagai manusia,tak baik tutup pintu rezeki orang.Itu adalah satu perbuatan yang keji ye."

Selain nasib malang,ade la jugak 2 3 perkara yang menggembirakan aku.Hati sedang
berbunga-bunga.Macam-macam bunga ada.Semoga rezeki aku diperbanyakkan dan dipermurahkan.Amin.....

p/s: semua perkara adalah tidak mustahil.


No comments:

Post a Comment