Tuesday, April 13, 2010

DIFFERENT OF ME









Ni time raya haji kat Penang.
Muka aku seperti orang sakit.










Ni gambar time aku study kat UITM Lendu.
Tengah buhsan.
Pastu,this is my new hair.
Culy maaaaa....Rambut aku ni dah macam orang gila.
Serabai..








Ni time tengok movie.
Ape yang pasti,time nie aku tak skip class.
Selalu aku skip class semata-mata
nak pergi tengok movie.
Aku tak ingat nama tempat ni.
Tempat ni depan JJ kat Ayer Keroh.









Ni plak time aku temankan member aku wat rambut.
Dia pun nak curly kan rambut dia.
Sambil tu,aku trim skit rambur aku nie.











Ni aku tengah wat bodoh je dalam bilik.
Time ni aku study maut sebab dah nak final.
Tak silap aku,time nie aku tengah study paper Research.
Rambut aku pon dah semakin panjang dan dah tak terurus










Ni plak mase aku kat Pengkalan Balak.
Member aku ajak pergi mandi and
kitorang pegi dah dekat nak Maghrib.
Sume orang dah nak balik and kitorang
baru nak pergi mandi.
Tapi aku ngan umi tak mandi.
Yang mandi dengan sangat
seronok adalah wawa dan miza...
Gile nightmare nama miza.

2 comments: