Saturday, April 17, 2010

childhood




This portrait has been taken when I was 5-7 years old.
At this time, I love if people capture the picture of my cute face. Owh love.
Please don’t get green-eyed with me.. :p






Atas kapal KD Kelantan.Time ni ade family day.
Ni jiran aku merangkap my best fren.
Sekarang dorang ade kat Johor.
Kitorang dah lost contact. T_T





Aku dengan adik aku fahmi







Aku dengan mak aku Puan Faridah.
Ni kat beranda rumah.






Kat Teluk Batik.Yang tengah tu
adalah En Anuar.






Ni kat Muzium Melaka.
Time ni umur aku 6 taun.
Aku ponteng tadika time
ni sebab nak ikot mak aku pergi jejalan.
Lagipon cikgu tadika tu sedara aku.
Wakakakaka!!!!!






Again,aku ngan fahmi






Ni plak kat umah atuk aku.Yang duduk sebelah
aku ni adalah abang sepupu aku.




No comments:

Post a Comment