Saturday, April 24, 2010

only two of us





Yang kat sebelah aku nie name die Ummi Fadhilah Bt Sabari.
Ni la kawan aku.Aku dan die selalu lepak same-same.
Alhamdulilllah,sampai sekarang
kami masih berkawan.
Gambar ini diambil ketika Majlis Pra Graduan.
Ni kire semester last kitorang kat
UiTM Lendu,Melaka.








Budak yang over terlebih ni,
name die Marwan.
Ni member kelas aku time aku diploma.
Aku tak ingat dinner ni kat hotel mane.
Tapi ape yang ni dinner club DBS.
Ni la satu-satunye dinner club yang aku pergi.
Ni aku pergi sebab semua budak-budak kelas aku pergi.
Kalau tak,jangan harap aku nak pergi.







Aku yang pakai baju merah.
Cik yang memakai baju biru tu name die
Farah Wahida Bt Jasmin.
Kak Farah ni la kawan senang dan susah
aku time aku kat melaka.
Ni gambar time aku part 3.
Ni pun gambar dinner gak.
Tema untuk dinner ni 'CORPORATE'.
Poyo je nak ikut tema.







Lokasi adalah di Mahkota Parade.
Lebih tepat lagi kat Burger King.
Pompuan kat sebelah aku ni
member aku time kat MRSM Gerik.
Lebih tepat lagi,roomate aku.
Tak sangka,lepas 9 tahun,kitorang bleh jumpe balik.
The best part is,
die ni duduk serumah dengan aku time kat Melaka.
Nama dia Siti Aishah Bt Hasan.






Ini lah Siti Salwa Bt Badri.
Ni la kawan aku time kat Shah Alam.
Die satu-satunye kawan yang paling
rapat ngan aku time kat Shah Alam.
Dia banyak tolong aku.
Berjuta-juta terima kasih aku ucapkan kat dia.
Ni time kitorang merayau dan merayap kat JJ Bukit Raja.
Selalunye,kitorang berdua akan marayap lepas abis kelas.
Ni la rutin harian aku dengan wa lepas kelas.


No comments:

Post a Comment